ŠE JE ČAS, DA SE PRIPRAVIMO ZA TEK!

ŠE JE ČAS, DA SE PRIPRAVIMO ZA TEK!

Rekreativni tek 5,7 km

Tekaški program je namenjen začetnikom, tekačem, ki se šele spoznavajo s tekom in njegovo razsežnostjo. Primeren je tako za tekače začetnike, kot tudi takšne, ki niso bili aktivni dlje časa. Program je okviren in si ga vsak tekač lahko prilagaja v odvisnosti od počutja ter lastnih zmožnosti. Tekačem začetnikom svetujemo, da pred se pričetkom izvajanja programa posvetujejo s svojim osebnim zdravnikom. Trajanje programa je 8 (osem) tednov, v primeru, da se posameznik želi po njem pripravljati dlje časa svetujemo ponavljanje začetnih tednov vadbe.

Priprave na tek 5,7 rekreativci

 

Napredni tekači 5,7  km

Tekaški program je namenjen tekačem, ki že imajo svojo tekaško “zgodovino”. Torej športnikom, ki so telesno aktivni in so v svoj zbir že nanizali nekaj udeležitev na organiziranih tekaških prireditvah. Vadbo svetujemo tekačem, ki si želijo izboljšati svoj osebni rezultat na tej razdalji, pred tem pa se še niso resno in načrtno ukvarjali z tekom. Vadba po tem programu je usmerjena v izboljšanje specialne hitrosti, ki prispeva pomemben delež pri uspehu na tej razdalji.

Priprave na tek 5,7 napredni

 

Rekreativni tekači 9,5 km

Osem tedenski program je usmerjen v pripravo tekača na razdalji 21km. Vadbo po tem programu svetujemo tekačem, ki so začetniki in se želijo poizkusiti na razdalji malega maratona. Vadba ni usmerjena k izboljšanju časovnega rezultata, pač pa k varnemu teku in relativno lahko pretečenih 21km. Vadba temelji na povečanju osnovne tekačeve priprave (baze). V primeru, da se posameznik želi po njem pripravljati dlje časa svetujemo ponavljanje začetnih tednov vadbe.

Priprave tek 9,5 km rekreativni

 

Napredni tekači 9,5 km

Program je namenjen tekačem, ki želijo v svojo vadbo vnesti prvine, ki jim bodo omogočale dosego boljših osebnih rezultatov. Program temelji tako na količini kot tudi izvedbi zahtevnejših tekaških delov treningov. Vadbo po tem programu svetujemo tekačem, ki so že izkušeni in poznajo svoje sposobnosti obenem pa jim primanjkuje izvedba specialnih treningov ki pomenijo izboljšanje osebnega dosežka na že pretečenih malih maratonih.

Priprave tek 9,5 km rekreativni

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *